söndag 12 juni 2016

Ny blogg

Sedan 2007 har jag drivit min matblogg Mumsfillibaba!!!. Den har gett mig otroligt mycket i form av vänskap, inspiration, en receptbank till mig själv och många andra.

De senaste året har Instagram och andra sociala medier tagit över bloggandet som ett snabbt sätt att sprida (och ta emot) inspiration. Jag kommer inte att lägga ner eller sluta blogga på min matblogg men jag kände att livet har förändrats och nu under min föräldraledighet är det verkligen full fokus på att roa två barn, med allt vad det innebär.

Vi är en aktiv familj som hittar på mycket. Resor, weekends, utflykter mm. Jag har därför den senaste tiden funderat på att dela med mig av allt som vi gör, vilka lekplatser vi besöker, vilka restauranger som är barnvänliga osv.

Nu kör vi! Välkomna till min nya/andra blogg Barnsliga aktiviteter. Kom gärna med tips, kommentarer på utflyktsmål och vart vi hittar den godaste glassen.

Lekande barn - lyckliga barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar